Sunday, December 28, 2008

The D.D's

Rachel is her usual self again.
i kinda failed my mission.
But i'm glad i failed.
I'm soooo gonna miss her siao-ness
if she really becomes poised.

Yesterday, we had the ISCA awards
for the best group award.
Girl Power got the prize.
So I was thinking we should have another group
called the D.D's.
which is DecoDolls/ DecoDudes
haha. sounds so lame.
At least its still better than I M PRINCE.

We have like so many artsy ppl in ISCA.
Like maylyn, shari, sarah choong, von, sher,
sammie, RY, anthony, gary, pr. lydia, mookie....
we can really start our own group!

wakaka.
some other crazy ideas of mine.

btw, check this out.
This is so cool.
i never tot of making christmas decorations that way.
just using strips of paper and you staple them together.
tada!!
can be used for CNY too.



taken from:


Thursday, December 18, 2008

rachel's mentor

rach was grumbling yesterday about how rach ooi was showing off her boyfriend.

RY: " yor, that rachel ooi ar, keep showing off her bf and said her bf will be better than any bf i get!!!! "

haha.
RY is always worried about not getting a bf in future life.
you know why...
and wilson says her bf will be either deaf or will be deaf.

she just totally forgot about the whole her-bf-wont-be-better-than-rach ooi's-issue
and went on being her USUAL self.

" rach ar, i thought you wrote on your blog that you wanted to get rid of your bad habits? "-moo

http://shuhweirachel.blogspot.com/2008/12/habits-i-hate.html

" yea, ya lor. how ar? you know what?...."-RY

so i ended up being her
mentor in becoming a eligible girlfriend for a boy.
that's what she intorduced me as to wilson.

both me and wilson were on our mission.
everytime she laughed,
you know how she laughs,
(i always say a tennis ball can fit right into her mouth)
i eye her. and she stops and
tries REALLY hard to contain it.
that wilson told her,
" no, you should stand up straight and put one leg in front, cover your mouth with one hand and only giggle. "
it would be such a sight if RY laughs like tat. i mean giggle.

and RY has her extra big movements when she talks.
so i eye her. and then she stops.
i should be called the eye-er instead of a mentor.
she got tired, i guess, of being so composed.

" i thought my bf i supposed to like me for who i am? "- RY

" NO!!! first impression counts ok! or not you'll scare every boy away. imagine when you meet your future mother-in-law for the first time for dinner, and you just go wahahahaha when you hear a joke. i think she'll faint straightaway and there goes your bf. "-wilz

to make things easier, i suggested that
" or not ask your bf to make sure nobody at the table makes a joke lo."

at the finale, she was tensed up that i laughed.
" you must be really pressured to have me around you." -moo

" no la, i need the pressure. or not i can't change."-ry

so three more days, i'll be eye-ing her.
since we're together for so long during our practises.
so ppl, do help.
when you see her trying to fit a tennis ball into her mouth,
tell her, " compose rach, compose!''

she's is so going to invite you to her wedding.
haha.
rach, dun kill me or scream when you read this.
remember, compose youself^^

~mentor moo~

Wednesday, December 17, 2008

i am soooo shocked.
i think i can fit a tennis ball into my mouth.
(like how rachel yeoh does it^^)
serious.

i cannot believe it.
me?
a distinction?
in piano?
at grade 8???

u're not the only who does not believe this.
i am screaming my head off now!!
i'm not a piano enthusiasts like cass, emily, maylyn or von.
i just play,
well, for the sake of playing.
that's it.
and i get a distinction for my grade 8?

i really do believe that God really does miracles.
first time in my entire life,
that i was one mark away from a full score for my aural test.
first time in my entire life ,
to be commented on having prompt reactions for scales.

this is really a miracle.
and i am astounded.
cos i myself do not think that i can even get a merit.

thank you God.
for this blessing you've given to me.
thank you God.
for helping me learn that i have to look to you.
thank you God.
for making christmas this year a good one.

p/s. sammie got distinctions too for his grade 6.

another miracle.

~moo~

Tuesday, December 16, 2008

can't say enuf

i just wanna say....
i am sooo, extremely grateful to all the people who helped in the sleepover.
*
YOU GUYS MADE THE SLEEPOVER
A BLAST!!!
*
i wanna thank you guys
for taking out your time in
helping me do all those
last minute deco stuff and
helping me do the last minute touch ups and
helping me bring brushes, glue, newspaper, and
glitterize the planets.
*
*
i wanna thank all of you who LENDED the glow-in-the-dark stars.
you made the 'skies' beautiful^^
*
i wanna thank Marcus Pan for helping out for food.
*
i wanna thank Wilson for guiding me.
*
i wanna thank all the ushers. You guys did a great job.
*
i wanna thank maylyn, chern, sher, jamie, miah,
leonard, gary, calvin, joshua khoo,
joshua ooi (for coming by to inspect),
matthew, nicholas, bernard (for glitterizing the stars),
derrick, issac, oh dear, i hope i didnt miss any names.
*
*
honestly... I LOVE YOU GUYS TO BITS!!!!!!
i wish i could give you guys kisses....
but then i think pr. Lydia would call me for counselling.
*
AND i just thank God for your existance in my life.
*
*
*
p/s: brandon, you don't have to rub it in k.
~moo~
an ever grateful cow.

Friday, December 12, 2008

camp this year

camp was totally awesome!
really!
even though i lost my voice for the last day.

the speaker, pr. felix chuah was really my F.A.V.
he was the speaker for my first youth camp.
and he really OPENED my eyes about the Holy Spirit.
and ' soaking' too.

this year, was another surprise as well.
he taught us to listen to God's voice.
which had been a really big struggle to me
which i believe i'm very noisy in my heart
till i muffle up God's voice.
ha.

honestly, for the first night.
i really couldn't feel the Lord's presence.
i had the thought that maybe God wasn't going to do
anything with me this year.

the next day....
i started coughing and my chest just tightened up.
i dun know whether was it because of the pressure
but i really had trouble breathing especially during
teambuilding with 300 over ppl in a hall
so hyped up!

that is some serious oxygen intolerance there!

so i had a whiff of Haan-Ming's medication.
(thx haan-ming!!)
and i said a quick prayer outside the toilet
(cause i was leading worship that night)
using the ELIJAH CHALLENGE METHOD
u can imagine me saying, IN THE NAME OF JESUS....
outside the washroom with ppl walking
in and out.

* the mothers who brought their children
to the toilet were like " shhh! chehcheh is praying,"
haha. and i tried to pretend not to hear it.

after praying for everybody in the room,
(btw, i managed to sing without fainting, praise the Lord!)
i still couldn't feel the Lord's presence.
then pr. felix asked all the worship team to come forward.
at first, i bawled so badly
but when pastor prayed that we would used our voices
to extend his kingdom,
i was so lead by the spirit that i sang soooo long non stop.
something like tarzan...(the girl version)

it ended wonderfully.
full of joy and laughter.
(if you were there to see the situation, you'll know what i mean.)


so never say, God's not going to do anything.
it's just whether you believe God will do something.

~moo~

Thursday, December 11, 2008

okay...
the previous post was reaalllly EMO!
i re-read it and i was like "IS that me???"

wilson kinda made me look at my blog again.

" yor, what's wrong with you. You're not like that one!"

very true.

i really dunno what got into me.
i'm guessing its the lack of carbs...
i was extra moody that whole period of time.

so i've made a choice.
i will not let emotions get into my way!!

Monday, November 24, 2008

saya tak tau

i feel like banging my head onto my keypad...
argh....
i dunno...
something's wrong with me.
like i'm emo...

is it because i have too much stuff?
or i'm just not sleeping enuf?
or i just feel hols are ending too fast...?

i just feel like a rag doll.
not wanting to move.
limbs hanging beside me lifeless...

maybe i just like to have something in my hands.
to keep me busy....

i dunno...



i really don't know......



~moo~

Thursday, November 20, 2008

shopaholic

sigh....
it's only the 4th week of my hols
and i feel like my hols are ending so so so soon.
but i'll look at the bright side.
at least i did some shopping.
haha...


huey nee said it's scary to shop with me.
cos i always notice the nice stuff
and SHE ALWAYS buys them, without thinking twice.
so beware ppl if u wanna hangout with me.

Can you believe that i even shopped at pangkor??
i'm not talking about food products,
i'm talking about clothes.
i bought a hat... RM 5
SUPER CUTE
it's so flexible that be a

peter pan cape
japanese gal hat
cowboy hat
dutchlady hat

cy and my bro did all the experimenting.
so it looks like a good deal.





and i bought a t-shirt!!! RM 10
i made all my buddies buy them^^
i got green, huey got purple, tzin nie got orange and w.ching got brown.
it really 3-D cos it actually has three slippers on it.
very interesting...with the words "tri-single" on top.
even tho they say we're four, instead of three.

t.nie, huey, me and w ching




and then, back in penang, i bought a pair of earrings on tuesday.
at new world park.
RM 8... its a felty-green rose.
i look like a gypsy wearing those...



5 days= and i bought 3 items


the hols = 6 weeks x 7 days

= 42 days divide 5 mutiply 3...

=25.2 items....





that's is very bad....
my dad's sooo going to go bankrupt...haha


~moo~

i'm moo-ing again!

Thursday, November 13, 2008

cheese week

finally updating my blog after centuries...
i think i like browsing thru blogs than updating them.
its just so interesting to see how different things can be from what i see on the outside.
and they can be just sooo amusing.
btw, this should actually be posted waay back before the exams.
it was cheese week at daryl's place.
there's this thing in CG that everybody has to bring some food
according to the theme.
that was cheese week so we had to bring something cheesy. (*pretty obvious)
so, i was in charge of welcome.
i was totally out of ideas...seriously.
so i had to use an old game.
which was the maths game.
i was the game master.
so i had to give math problems.
goodness. u think it was easy??

WRONG!!!
i had to remember every figure i was saying.
i tried with a calculator but i gave up...
used the old-fashioned way instead
paper and pen!!!


let the games begin.....



the penalty?
one wrong answer u cross out on the paper
which has numbers all jumbled up...
one step nearer you are to becoming a mouse.
wakaka...cheese ~ mouse
BRILLIANT me came up with an idea to spice things up
you thought it was just some brainy game?
i wouldn't do that.
to be a mouse, you need eyeliners...

for the guys sake,
eyeliner= colour pencils either brown or black which is drawn on the eyelids near the eye


and BEHOLD!
make-up artists unleashed
boy, did they have fun...especially the GUYS!!!


i drew that on daryl

and i drew a mole on jamie's flawless skin....wakaka

daniel's squirming even though he deserves it.


as the excitement died down,
pirate-thern had this VERY AMUSING idea...
LET'S DRAW CONNIE!!!!
i was shaking my head so hard
that my head would topple off.
i kept saying,

THE GAME MASTER IS NOT EVEN PLAYING!!!!

now u know why daniel deserves his punishment?
he was like, come! come!


i was pushed to the chair...
and i was their CANVAS!!!!

somebody ( i think it was bug, attempted to use

ARTLINER!!!!!) goodness!!!



i was laughing and crying

and laughing

and screaming

and wacking off hands

and turning my head

and wiping off my tears

and squirming

and laughing.





the end product...teehee

the wacky pose....


btw, about wall-up...
we had 7 packets of cheezels
a tub of bread clamped with lots of cheese
yvonne's delicious dish> shepard's pie
ben's creative dish> sandwich with egg wrapped cheese.


not to mention, my dad got a shock when he came in the house to get me

woow.... what happened to you?

i simply replied, ask them.

but it was fun
even though i did not have a fun time

removing their masterpieces...

Friday, October 24, 2008

problem!

i do not like exams.
let me repeat,

I DO NOT LIKE EXAMS!!!

it makes my face go pimply,
eyebags, (even obvious cos i'm fair)
not to mention that i get rotund too!
argh!
and it's has been SOOO hard for the past decades for me to even lose 2 kg.
2 kg = 4 bottles of mineral water.
and i find myself talking to myself
:"what's so hard to lose 2 kg!!!"

i've tried green tea and coffee
but it makes me burp.
[if u know how bad i burp last time]
reports say that crunches don't work
so i shan't bother.
some even say milk helps
only if you replace your diet with it but not adding to it.
[but my mum has not restocked any dairy supplies since June]
you might say i should starve myself,
problem is i run to school here and there everyday.
i dun feel like fainting in school.
[MAIN REASON why i can't slim down,
i have reasons for everything^^]

never mind...
i'll just exercise while i study.
i dunno how, but i'll try and figure it out.


just do a thing for me, guys.
tell me i'm fat when u see me.
it'll make me control my binge so much easier.

but wait, i dun think i can take it,
that will make me so depressed,
till i can't study
so maybe you guys will just keep quiet
and act as if i didn't grow fat for the time being.

but then, i'll eat and eat and eat.
till there's no turning back...
oh well,
i'll tell u what i want till i myself know what i want.


~moo~
in distress

Wednesday, October 22, 2008


some people are just "unbelievable".
they change their crushes...like once a week?
makes me wonder...
how many husbands/wives are they going to have?

sometimes, i doubt they even like that person.
it's most probably that he/she has a personality or a talent that catches your eye.
so when they see something IMPERFECT about that person....
whoosh, of they go. crushing on another person.

the flow now is like:

1. u notice him/her
2. u see something nice about him/her. (u start to crush on him/her)
3. u start to know more about him/her.
4. u so call really 'crush' on him/her
4. u see something bad about him/her
5. u 'dump' him/her a.k.a. u 'crush' on somebody else.

hey...nobody's perfect.
so you're going to crush for your whole life?
i'm not saying i'm against crushes.
i just don't encourage it.

especially those when crushes are exposed
and awkwardness just fills the air.
especially those when you like/ just have to
express your feelings.
especially those when you accidentally
tell your fren and they blab it out.
especially those when your crush tells everyone
you like him/her. [if they know]
especially those when your crush likes someone else
and you spend the whole day having a heart break.
especially those when your crush manipulates you and
makes you think that you're the only living thing on earth.
especially when parents get involved.

crushes are not meant to be like that.
they are meant to be kept in secret... deep in the heart.
crushes are meant to be unnoticed...
as u silently notice him/her.

crushes are meant to be like wine, the longer u keep in the cellar, the nicer it taste.
when the wine's ready to be drunk, only then this crush of yours turns to LIKE....turns to LOVE.

too much is said.
that will be all i'll say...
crushes are too tedious to handle at this age.
the best solution, is to crush on JESUS.

without worrying about parents objecting it...
without worrying that it gets exposed.
without worrying of getting a heart break.
without worrying that you'll get manipulated.

because....
your parents would love for this to happen.
Jesus would love to see you show your love for HIM to others.
Jesus would never let your heart break....he broke his first for you.
Jesus will never ever manipulate you in any other way...he's just there to guide you and to love you. Still placing the choices of your life in your hands.

you know what, i think....


I CRUSH ON JESUS! ^^

Thursday, October 16, 2008

1. mac [ wilz' dog] came home!!!!

2. We won the YE CHALLENGE TROPHY!!!!
3. I 'm real glad we won.
4. I found out we had to do a presentation.
5. Now, i'm not so glad we won.
6. After realising the need to practise A LOT...., I'M NOT HAPPY we won.
7. but then, i would be strangled if we didnt win.
8. And if we didn't win, we wouldn't get RM 600.
9. That would mean less dividend.
10. All my hard work would be for nothing.
11. I'll be soooo upset then....
12. More upset than not winning.
13. But i'm not happy now!!!!!!

urgh!!!!

not to mention
exams clashes with the prize giving ceremony.

and not to mention i start kepo-ing AGAIN!!!

1. Going to help design a poster for children's drama.
( will post it up ^^)
2. Going to help wilz make a elephant mask.
( don't ask me why he was the elephant...he still thinks he's too skinny to be one..*winks*)
3. Involved in the children's drama ...
( i'm acting, ppl.....!! weird rite... even though i do a good imitation of the old lady in the scene where she woke her 2nd son up in the middle of the night [you know for what] in money not enough 2, i still don't see any acting talent in me)

non kepo-ing stuff
stuff i have to do during the hols....
and its super packed
1. Start my bible knowledge studies
2. Start undang classes [ i'm going to drive....wakakaka!!]
3. Start looking for universities [tons of brochures at home]
4. Before doing no.3 , decide what course do i wanna take!!!!
5. Go for drama practises.
6. Practise my piano... [grade 8...*faint*]
7. Most importantly---- SHOPPING!!!!!

That only happens every year end when i can shop for the whole day/ 3 whole days and literally shop till i drop. Probably why all my dreams happen in shopping malls. and i have to shop!!!!! i must i must i must!!!!




...
...
...

conscience to connie: " stop being such a grumpy old lady! you wanted it! you were the kepo gal!"

connie to conscience: " it makes things worse just to know you're right.... just go on studying, will ya?"


aahhhh!!!!
don't bother me... just needed to let go some of my steam...
i'm totally affected by the poisoned milk issue....
and cows get grumpy when they're sleep deprived.




[ * shan't `moo today* ]

Wednesday, October 8, 2008

“牛是最无私的,人们常说,吃的是草,挤的是奶!但是这么纯洁的奶汁却被“污染”了!到底谁动了我的奶呢?一定不是牛它自己!”

i came across this in xuehai...and it was just so tempting to post this!!!okay...for your sake...

here's the DIRECT translation:

"cows are the most unselfish creatures. they say, cows eat grass but SQUEEZE out milk! But this pure milk has been 'polluted'! So who touched my milk? It certainly ain't the cows themselves!"

it just sounds PLAIN unpoetic....

MY version:

ah....unselfish mooing creatures....
you eat grass...
but amazingly produce white fluid.
without saying any word of complaint.
yet,it breaks my heart to say
this white fluid of yours
has poisoned tons of people.
Who has framed you??!!
Who has poisoned your pure milky liquid?
It ain't the moo's fault! you say......

teehee!
~moo~

Tuesday, October 7, 2008

i am soooooo happy!!!!!

the annual report finally got printed today!
and my, it looks super professional....
wakakakaka....
don't bother about me
i'm floating on cloud nine now....
i'm extra proud of the cover actually.
my eyes almost bulged out editing this....
tada!!!!




nice rite???
okay, i'm still a newbie in editting la...
so pardon me...

but it wouldn't be long
till i start to bite my nails this wed afternoon....
results are going to be announced...
best annual report and best product report....
the prize>> RM600!!!
i'll just hide myself in some place in the school
to avoid being strangled if we didnt even get a place at all....
so ppl, pls pray hard...


oh ya, btw...
if you guys just like to roam about...
pls look out for a dog....
preeettty puhlease with icing on top??? @_@
it's Mac, Wilson korkor's dear dog.
He's been missing for a week.
and he's a really special dog to be taken care of...
so pls do a favour?


Friday, October 3, 2008

greedy ME !!

so, you like another gal now.
it was extra obvious today.
and it kinda confirmed what i suspected.
you, giving her extra attention,
yet still hoping nobody would notice.
well.....i did.
I'm not a sour puss,
and i'm still smiling when i'm typing this.
cause its sweet to see you this way.
your gentle side! wakakaka!

i heard that xher rael's gave away Capri and got another Shi-tzu
that somehow hit me...
relationships nowadays are kinda like tat, aren't they?
First, they say they like you at first sight,
next thing you know, they say they are bored with you.
they just treat relationships like pets,
giving them away when they bored
or when commitment is needed to maintain that relationship.
Gals and guys alike.

there are still other positive examples around me.
they are still happy together. for now.

if you were to ask me,
" why wouldn't you be involved in a relationship? "
( fyi, my parents have no big objection to this, be envious ppl ^^)
i would say...
a) I would certainly get so heartbroken and be
afraid to be involved in anymore relationships
if i get dumped by a guy who thinks girlfriends are pets.
provided i'm tat dumb to fall for such a guy!

That's bad cos' i so wanna look for my future husband-to-be.

b) Well, i'm just not ready to commit.
being involved in someone,
meant taking care of his feelings
while being with friends of the opposite sex.
( I don't flirt for goodness sake!! what i meant was being extra careful
and restricting my freedom and friendship)
guys are just as envious as gals....
and i can't stand the pressure.
ha! i've got too much examples around me!

In other words, I'm just plain GREEDY!!
being able to be free among friends of the opposite sex...
without any restrictions.
makes me able to see a guy's world more clearly.
AND I LOVE BEING FREE!!
Well, at least it kinda helps me to realize what i would want in a life partner^^

to all guys: MOST girls like the attention you're giving her even if she doesn't like you . so don't waste your time and energy. Keep that attention of yours for your future wife. By that time, you'll be nagged for not giving enough of that when she's old and fat.

to MOST girls: c'mon, you can live without his attention!! i know it's hard, we're plainly wired that way. But it's still worth a try!!


~moo~
*single but unavailable*

Sunday, September 28, 2008

Wilson as always likes to call me last minute! He just called me the day before to ask me to make this card and....he just called me like just now saying that he'll be going to redbox on monday! which is a bummer because i have school!!!

And Wilson was like," eh, you ponteng school can a not? I write letter for you saying u have a singing competition at....."

I finished his sentence," ...redbox la! And you wanna be my dad is it? "


In the end, when i'm in class alertly listening to the teacher on Monday, OF and Wilson will be singing their lungs out....swinging the mics and breaking every glass cup...haha, no offence Wilz, I'm just wanna be there doing the stupid things i mentioned just now!!!!

Fine.... Back to topic....
I just wanted to show you a card a made for pastor.

I was kinda afraid to bring it out actually...Because sam would usually guide me in art stuff same as i would do for him. But he just decided to keep his mouth shut, cos' he had to study. So that leaves me all alone to be criticized...



Well, phew! the gals thought it was sweet COS it was pink and polka-ish......

BUT!!!! YT had to say,
" Why you draw Pastor so young wan? "
*
" What's wrong with drawing her young? "
( helllo, *knock,knock* ladies don't like to look old! especially on their b'day cards!)
*
" No la, but it doesnt look like her ma... "
*
That just blew it!
" To you, everything must be accurate, precise and exact la!! "

Mookie and Benice were laughing their heads off, but that precise-exact-accurate-guy just-so-happened to be not listening to me...Come to think of it, its better too....at least i'm still tot of as a demure gal.^^
*
Then only...." huh? what did connie say? "
*
Mookie- " owh, she said something which was very sarcastic for her level."
(which is so so so true! I seldom do that)
*
" Really? I wanna hear. "
*
" Don't need to know, I wouldn't wanna repeat."

gosh, i'm going way off my topic...

Oh ya, the pinkie powder for the cheeks are actually real blushers! I know, Mookie gave that look too! My mum didn't want them so she gave them to me. I didn't steal or wat la! It looks fine actually, darker colour than chalk and more moisturised making it easier to stick on paper.

This is Connie's Art Trick for the Week!!

And i soo have to put this up in the post!

Its Print Day!

Gals in Print!! haha...we deliberately had to put our handphones to self-timer mode to take this photo!
~moo~






Thursday, September 25, 2008

gosh....i feel like dying now!!!


Annual report is really draining me...


I slept at 1 on Sunday Night


Slept at 12.45 on Monday Night


Only got to sleep early last night which was 12 a.m....


And now its 1.30 a.m. Thursday Morning and i'm still in front of the pc.


Trying to rush everything before AGM...


guys...


I'll be captured into taiping zoo soon...


Don't forget to visit me, buy me bamboos and lots of EYE CREAM!!!!




~mOOANDA~

Sunday, September 21, 2008

wan ching commented that a lot of people have the name connie nowadays

.....which is kinda true

I just found out that there's an anutie connie in church.

Well, which is creepy.

To imagine myself in the future,

.....having little kids scream, " AUNTIE CONNIE!!! can you please come?"

yikes!

ok, back to the topic...so i did a search on my name recently...

i typed 'connie' in yahoo search

and this is what i got...

connie nielsen
connie talbot
connie chung
connie britton
connie francis
connie stevens
connie booth


wow!!! And they don't even have my name up in the search engine.

but at least I have something in common with one of the connie's la.


Connie Talbot!!!!




Oh my goodness!!! She's super adorable i'm cute

and has such a sweet sweet voice~ opera style

and i sing opera style too!!!^^

It equals!!



If you guys've seen me sing in church,

you kinda know i sing auntie-ishly

*they say so, but i certainly do not agree!!!*...

yea, that's what my buddies say,

it gives them goosebumps too.

Especially when i sing oldies^^

never mind....



BTW, she won 2nd place in Britain's Got Talent and she was only six back then...

Come to think of it....I only knew how to do this pose when i was six which somehow explains why i'm not in some singing competition and not having my own album.



This is her FIRST album and has her debut song, " Over The Rainbow", which made the lady judge cry.... see it for yourself on youtube la. You won't be able to imagine it with my not-so-goood description.



~moo~

Friday, September 19, 2008

A) People who have been tagged must write their answers on their blogs.

B) Tag 8 people to do this quiz & those who are tagged cannot refuse.These people must state who they were tagged by & cannot tag the person whom they were tagged by.

C) Continue this game by sending it to other people.

01. What have you been doing recently?

Trying to finish my hw on time.

02. Do you ever turn your cell phone off?

yup. but only when i sleep. Its bad u know, it'll cause cancer.

03. What happened at 10.00am today?

It's not 10 yet when i'm doing this.

04. When did you last cry?

Sunday...Don't ask me why...

05. Believe in fate/destiny?

Yes yes i do. I believe God has a plan /destiny for every person no matter how iitsy bitty tiny you are. So newborn babies have their own destinies too.

06. What do you want in your life right now?

the freedom of not being restricted to a role of a student, but that doesn't mean i'm flunking school. I agree with the statement " Drop out of school not in neccessity."

07. Do you carry an umbrella when it rains, or just put up your hood?

it depends. whether do i have my pink / yellow umbrella. or i just hide under someone else's umbrella.

08. What's your favourite thing to have on your bed?

my blankie and my pillow. I just can't sleep without them. My pillow has the shape of my head imprinted on it so my head kinda fits perfectly. ^^

09. What bottom are you wearing now?

shorts. ( wouldn't wanna write pyjamas but its the morning! )

10. What's the nicest text in your inbox say?

I do appreciate but not always. I don't wanna be a stalker or something. ( personally think its nonsense) if you apppreciate then you wouldn't end up like a stalker.

11. Do you tend to make a relationship complicated?

er....don't think so. I always simplify it. ooooo, Maths!

12. Are you wearing anything you borrowed from someone?

NO!!!.

13. What was the last movie you caught?

Money not enough 2 . It's so funny and teary. You guys should watch it. Don't forget to bring your mum and say I LOVE YOU when it ends.

14. What are you proud of?

my fair skin :) and my brainy bro.( He just annoys me cos he loves to read my textbooks and actually understands them!!! argh!! )

15. What does the oldest text message in your inbox say?excluding the forward messages.

" what! how come i dunno? I don't have the roster la. Who's in charge of giving it out?"

16. What was the last song you sang out loud?

Hallelujah ( your love is amazing ) Had to practise for ISCA this saturday.

17.Do you have any nicknames?

lemme see.....con-nienie(Zhao Min), coh-nyeh~(Myra), kownie the pony(Sharrol), coneydog(i forgot, the B'uh'nanas call me that), connie the cow( Hui Ping)

18. What does your last received text message say?

" You have one missed call from......''

19. What time did you go to bed last night?

01.15a.m.

20. Are you currently happy?

yup. guess so...i'm not frowning.

21. Who gives you best advice?

My mummie!!!

22. Do you eat whipped cream straight from the can?

No. Don't even eat that.

23. Who did you talk on phone last night?

Benice.

24. Is anything bugging you right now?

Yes. Annual report!!!!

25. What/who was the last thing/person to make you laugh?

Markus. Told me about his joke. " A glass and coffee cup were crossing the road. Suddenly someone screamed, '' WATCH OUT FOR THE CAR!!'' Why did the glass get hit?"




Ans: Because the coffee cup had ears.

p/s: it was funny cos' it was lame :)

26. Do you wear toe socks?

no.

27. Who was the last person you missed a call from?

Jennifer from Fedex.

28. Have you ever had your heart broken?

Not yet.

29. What annoys you most in a person?

Irresponsible people AND people who just don't appreciate stuff you've done so whole-heartedly!

30. Do you have a crush on anyone?

er....nope.

31. Have you ever done cocaine?

nope. Goodness!

32. What is the colour of your room?

Pale Pink

.33. Would you kill someone you hate for a billion dollars?

Nah!

34. Do you believe in the saying of :'talk is cheap?'yea, kinda...

35. Who was the last person to lie in your bed?

erm....me.

36. Who was the last person to hug you?

Mummie!!

37. Did anyone see the last person you kissed?

I don't kiss, i get kissed.

38. Do you have a life?

Yes, obviously.

39. Have you ever think someone died, when they really didn't die?

No. I'm not that weird.

40. What is the reason behind your profile song?

Don't have one.

41. Who was the last person you saw in your dream?

Mr lantern songleading. I think I was at a conference. He was upstage leading.( with other iscalites!!!)

42. Last time you smiled?

Yesterday.

43. Have you changed this year?

yea. Grown thinner. * i hear a ' as if ' * hey, compared to form three k...

44. What are you listening right now?

My fan spinning.

45. Are you talking to someone when you doing this?

nope. I concentrate.^^

46. Do you walk with your eyes open or closed?

open. Er,how do you do that with eyes closed?

47. Is there a quote you live by?

Thinking you can do everything is a pride. Learn to be humble and submit to God.

48. Do you want someone you cannot have?

Yea. A big brother. Unless i go back in time and have my bro born before me.

49. Have you ever played an instrument?

Yea, piano, flute, tried violin, and drums^^

50. What was the worst idea you've had in this week?

Offering to bring a t-shirt for huey nee but i keep forgetting and she keeps slapping me.


51. What were you doing last night at 11.00pm?

sms-ing

52. Are you happy with your love life right now?

It's plain now but i got tons of love from my family, from my B'uh'nanas and from ISCAlites.

53. What song best describe your love life?

-

54. Does the person know that you like him/her?

-

55. Who always make you laugh?

CY, Benice, Rachel Yeoh, Joshua Ooi, Gareth....

56. Do you speak other language other than English?

chinese,bm, a bit of teochiew.

57. favourite website(s)?

youtube. MACM.

58. What's your middle name?

connie, ke?

59. What are you doing tomorrow?

School. Bible course at masyarakat penyayang.

60.What do you think you are like?

Funny, gets nervous if i get comments on singing and giggly...i just laugh a lot!


61. Who will you choose to die with?

No one. I have God and the angels up there.

62. Where have you been today?

No where.

63. What game do you play often?

Captain ball, basketball...

64. Who are you missing right now?

My ah-ma.

65. If you have to choose between friend n loves, who will you choose?

i dunno. Can i have both?

66. What are you doing right now?

doing this quiz.

67. Which primary school are you from?

sjk(c) kong min pusat.

68. Name 3 colours that you like?

purple, turqoise and green.

69. What emotion you like to show?

^^ , looks like my face^^

70. What is your life to you?

A journey, a station before getting off to my destination.

71. If you have something troubling you, what will you do?

I'll just worry and fret. Like when your best buddy is mad at you. And you don't even know why.

72. Who did you last chat with in msn today?

no one yet.

73. Who do you admire most?

-- Too many to list.

74. Which month are you born in?

March

75. How are you feeling right now?

HALF relieved that i'm almost done.

76. What is the time now?

1.01 a.m

77. what kind of person do u think the one who tagged u is?

zm- funny, fair, blur,always sucked into books
cy- crazee, funny, crazee and crazee and has tons of hidden feelings which i fail to comprehend
.

78.What colour did you use to dye hair?

Dark Brown. that was last last year.

79. Why are you doing this test?

coz zm and cy tagged me and have been bugging me to do this.

80. What do you do when you're moody?

i just talk to my mum and make myself happy.

81. At which age you wish to get married?

wilson said 15 years from now, but that will make me 31 by then. I'll just stick to before 30.

82.Who is more important to you? boyfriend or friends?

if boyfriends last, then boyfriends. but they don't so i'll just stick to my best friends but if she has a boyfriend....i dunno. (referring to you, nee)

83. If today is the last day of your life, what will YOU DO?

I'll just visit everybody in my life and i'll just have a reunion, a really grand one!

84. Who is the person you trust the most?

My mummie, huey nee, benice, yvonne and cy.

85. Do you believe in seeing a rainbow after a rain?

yup. They represent promises what.

86. If you have a dream come true, what would it be?

I can drive!!!!!!

87. What is your goal for this year?

Good results, at least better than last time, YE to win, carolling for ISCA! And to pass undang!!

88. Do you believe in eternity love?

YES!

89. What feeling do you love most?

being together with the b'uh'nanas and the ISCAlites for some bonding.

90. Do you really think its Global Warming now?

~DUH! Obviously!

91.What feeling you hate the most?

Worrying and fret.

92. Do you cherish every single friendship of yours?

yes, every single one.Even if they don't turn out well.

93. Do you believe in God?

Absolutely. Can't get the of the BIG BANG theory. So i believe God created man. NOT APES!!

94. Who cares for you most?

my family, FRIENDS ( when they thought i went missing)

95. What do you think is the most important thing in your life?

personal and spiritual goals.

96. What will you bring when you fight?

I don't fight. Peace, brother!

97. What have you done regretted doing in your whole life?

er....everything i tot i would regret just turn out fine.

98. What would you feel if no one no longer cares for you?

i tell you, i would be soooo depressed! Can't even bear eating by myself.

99. What if your boyfriend/girlfriend two-timed you?

I would scream at him, whack him and tear all the photos of him! haha!!

100.HOW DO U FEEL NOW?

weeepeee! finally.....


I tag:
Chung
Rachel Yeoh
Leonard
Ying Qi
Ai-yin
hsieh zhen
deidre
wilson

Wednesday, September 17, 2008

okay, Bunny...

how did i know her?
i think it was because of YE. We sat together with Apple ( a.k.a. ying xiu ) for our first meeting not knowing what to do. And i still remember our conversation.
" what post do you wanna take? "
" I dunno, i wanna try marketing la. U leh? "
" Er, maybe MD. My bro also MD last time. "
My eyes were this BIG! * gulp!*
"MD? okay...I'll vote for you then. "


In the end, she was voted assistant MD but me... SECRETARY!! I wanted to faint that second!!


Secretary = High Class, Educated MAID + Headache

that's how everything started...

bunny is just plain sleepy all the time. Not joking, she just sleeps and sleeps and sleeps. Ask the other gals in my class, to them, bunny either sleeps in class or is never in class. Haha, another member to the "Busy People" group. She's involved in YE, pusat sumber and now graduation dinner! Woah! I don't know how she can cope with all of this stuff.

CY just makes everybody laugh. I personally think she has a really high IQ, cause she can just think of a statement straightaway and stun you. Her favourite phrase is " aiya, its nothing. " making me feel it's not a biggie even when it really is. Haha, that nakes her dangerous to be around too.


BTW, i'm Mrs. Bunny No. 1. Haha! The girls in YE came out with the list. Little did i know, that i
had a lot of fierce competition.

Mrs Bunnies:

No. 1 Me!!
No. 2 Zhao Min ( MD )
No. 3 Xiang Xiang
No. 4 Deidre ( Prod. Mng )
No. 5 Yuan Ming


See!!! What did I tell you about competition!!!






And Cy 's camera is just soooooo AGAINST me. It tends to capture embarassing moments of me!! If i appear in Cy's and Zm's blog, looking weird, its " D " camera!!! I always wanted to burn it in secret. But it's cy's another precious wife. I just don't/ JUST CAN'T murder THINGS!
*
Cy is utterly unbelievable too!!! Once i asked her to send over photos of our YE products, ( she was asked to take pictures of them, her dad opens a photo shop ) . Well she did, BUT she just had to do it....
*
*
*
*
*
*
*
*
She just had to take a picture of this....and send it over AT THE VERY END OF THE MAIL! goodness!!!


Caption: Photographer!! ( written by cy)

Told you!!!UNBELIEVABLE!

Ok, I'M DONE, bunny!!!

Please don't throw your half dry faeces/ BUNNY food at me.AND i don't care if you doodle on me or what. This dedication is THREE in one. Do it the NESCAFE way. ^^

Another state of art by CY^^

(If you're wondering whose chubby hand is this, it's mine.)

* HN, ITS NOT MY BARE BACK!!!!!




~moo~

Saturday, September 13, 2008

gosh, first zhao min, then huey nee and finally the noisiest bunny too!!!

" how come my name is not up in your blog... :( "


" er....I'll DEDICATE ONE OF MY POSTS TO YOU!!!"
wrong move....really wrong....now i have to dedicate one to zhao min, dedicate one to huey nee and most outrageously! bunny wanted THREE!!! SO.....to make things easier...I'll make a combined dedication ^^ (haha, so smart of me....)

let's start with huey la....


it all went back to 1999, when we were enrolled into the same primary school. She didn't know me, nor did i know her. But very strangely she heard of my name before seeing me. I tell you, she has excellent memory even at the age of 7...CREEPY!! ask her how she met her first love...she'll tell you like it was yesterday...

okay, back to topic... like i was saying, we didn't know of each other's existence (as in met in person). Little did we know, we would be best buddies and sit next to each other faithfully for 9 years ( 2000-2008 ) , even though now she starts to grumble that she's bored of me now. But i personally think its because I'm always not in class and she needs someone to fill that loneliness of hers, muahaha.

Huey is a very special gal. Well, people always think she's fragile and will break easily, well i would have assumed that if i didn't know her. huey, please don't glare when you read this. but i tell you, she's changed from soft to crazeee. Guys out there, she's still gentle k. I've changed the same way too. I supposed you wouldn't care about how people of your same gender would look at you. Huey can laugh at something not funny non-stop. And i don't even get the joke!!! She would just say she has weird imagination, to which i agree. She likes to experiment her food too! I need not say anymore. To cool off her char koay teow, she puts ice on it. I kinda forgot the other weird ones.

honestly, huey and I were never really alike. Well, i like to kepo and do extra stuff. But she would rather push off her post, like chairlady of krs because she was afraid she couldn't handle a big group. She's thin, to which she says, just nice, "刚好" so that makes me change from "刚好" to fat. Our perspective on how love should be is different too. ( That shall be kept private and confidential). Real different, blame it all on the love novels! They just make girls think every guy is that romantic and creative and caring and willing to sacrifice and handsome and will come by fate and...... You wouldn't want to hear me blab... But i just salute her of her long commitmment to relationships ( RELATIONSHIP! , just one ) and her patience in helping out at home being the jie jie when younger brothers can be quite a a pain in the butt.


Huey nee, you happy now!!! ^^ Don't dab your eyes and cry cause you're really touched k!


I just wanna say thanks for being my pal for so long and i know i can be a real pain when i become semi-conscious when i start to read. Thanks for screaming at me : "hurry up! " when it's time to go to the labs, thanks for reminding me what to bring the next day, though i seldom do what you say. Thanks for everything la...even for the statement yesterday when you called me "Mummy a... " out of the blue.



BBFL~~ N I LURVE YOU AS A BUDDY * NVR KNOW HOW YOU PEOPLE WILL THINK ( i hope i wont fade in your memory cause of him...BUT even if it does happen, don't worry bout me, i'll just fine my HIM for myself ^^)


er...zhao min and bunny... your dedication will have to wait.

~moo~

Sunday, September 7, 2008

i broke a lot of records today i guess...


here's my list:
1. Wearing the most colourful dress ever in my whole life
that's sooo because of Malini's idea of BEING colourful for service...but in the end, i was the only one who was most colourfully dressed!!!

2. Went out with auntie Jenny, Jasmine and Andrew two times in a row today
first was for lunch. I tell you, you wanna go somewhere new, look for Auntie Jenny!! She keeps every ad on the newspaper when they introduce somewhere new. So we went to Armanean Street for the Hakka Cuisine. The place has an oldy look but its prices are soooo modern! RM 13 for a plate of fried spicy brinjals!! And it was'nt even a big serving!


But still the restaurant looks soo nice and has tons of realistic bird potraits, selling up to RM 11 k !!!(* jaw drops) This meal leads to my 3rd record too!

after that, captain ball....

3. first time in my life to hear this statement :

" Why you scream so much today one! like the 2nd rachel yeoh liddat !"


Goodness....i tried sooo hard to zip my mouth after that but decided to give up anyway and i still feel so bad while typing about this! I just hav'nt been playing for a LONG time k!! Didnt know the sport i loved was that scary!! i don't scream like her...


4. And then, this record is different!

My 3rd time to have a purple finger!!
they ( it) just looks like a pale brinjal!
WARNING!!

Captain ball is a injury prone sport!! Especially when you scream a lot and panic.
(well at least I'll be excused from playing the piano^^)






6. First time ever to eat LOK LOK!
you'll laugh till you spill your guts but ITS TRUE!!

I've never tried lok lok in my whole life but i just know it exists. Thanks to Auntie Jenny, i gave my first LOK LOK to her! And (* drum roll.....) I ATE WANTON!! and a tiny puny sausage!!

7. My first time to drive a CAR!!!!!!!
I TELL YOU, its sooooooo fun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!weeeeee!!!! I drove Auntie Jenny's car,fyi...and with two quivering passengers behind ( jasmine and andrew)


"eh,connie ar, don't brake suddenly k, i don't wanna vomit." - andrew


i drove in circles,did an "8", reversed and didnt make anybody vomit. Just killed some of Auntie Jenny's brain cells out of worry that i might crash her car!

It felt like playing the piano to me...except you have two pedals instead of one. Gosh, i kept pressing on the brake.But i finally got the hang of it!!! woohoo!! felt as if i conquered the world!

if you're kinda wondering where i was driving, i was driving at youth park's carpark. It is totally deserted except with a few dogs which Jamine attempted to run over.

here's a video to show you, (kinda dark) and you'll probably only hear jasmine talking ^^



video


quoting jasmine (at the end): " this week's funny video clip will be this!"



~moo~ - the gal who can drive^^


* p.s. i promised myself that i shall not blog for the whole week. this practically takes too much time and i need sleep...


so, sayonara for now!

Saturday, September 6, 2008

This was on thursday...
Its usual for everybody in class to not see me in class most of the days. That is how i got my name: “忙人". I always end up somewhere and blk kebajikan is one of the options. (not ponteng k!!! i do work) We had to finish our annual report and our orders. (which were SUPER late)
The table is super messy...its always ends up like that.
no matter how hard we try

in the end, being kepo as always...
i did our plushies instead of my annual report...

( from left: happy cookie, sad cookie, "pao", un-faced octupus and panda)


Chaw Yeh wanted me to cut out the plushies' mouths, we call them: 屁股 (butts) ,with its ' W ' shape. It would be horrible to look at if CY were to cut them... she just learnt how to use scissors this year.
btw, we even have our own gudang (lets hope my school's faculty won't know about this)
tada!!!>>>
It used to be half full...if i'm not mistaken .It basically for those who're sick actually.
but i just took ...two ( *innocent@-@)

Sher took the most, guess what, she went kuku~ in the head later.


we did a lot of versions of the octupus...

told ya...sher just went bonkers!! :D


reminds me of those italian chefs that say: " bon appetite!"





i wanna show u the cookie and the panda too.

*cookie= done by me!! wee!! ( talking bout cutting and sticking....i do not sew...)

see the butt?

*panda= done by chaw yeh ( everything )




and....

" AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!"

We just turned and saw sher screaming!

..

...

....

" i just cut my pinafore!!!"

Hahahahahaha, everybody in the room just SWARMED over to look at her masterpiece.

hmm...a very clean cut...nice pointy shape too.

sher's face was as sour as a prune....

she kinda attempted to sew it up...but its really not easy as it was'nt just a straight cut...



every plushies finally had their " butts" on and they were ready to delivered!

but, group pic first...


back in class, after delivery ( CY went to deliver them, i didnt)

CY: " aiyee!!! so happy to deliver the plushies! the form one's are like: "ahhh!!! soooo cute!!!" and i feel like a santa clause!!"


~ moo~

that was how my thursday went...


credits to chaw yeh for her camera...^^







;;